>

Få hjælp til Gloove

Her kan du få svar på de generelle spørgsmål omkring vores service.
Hvis du ikke finder svar på netop dit spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os.


Generelt

Hvad er konceptet?

Har du blot brug for et par ekstra hænder til din flytning? Men ikke nødvendigvis behov for et dyrt og rigid full-service flyttefirma? Så benyt dig af Gloove. Vi forbinder dig med energiske og stærke gloovers, som kan hjælpe dig med det hårde arbejde.

Hvem er Gloove?

Vi omfavner den danske DO-IT-YOURSELF kultur, der er forbundet med flytning. Det er ikke sjovt at flytte, men det vil vi ændre på. Vi vil hjælpe dig med at få en bedre flyttedag ved, at hjælpe med nogle af de besværlige opgaver der kan være forbundet med den.

På den måde får du frigjort resourcer til de sjove opgaver såsom: ophængning af lamper, indretning, pizzaspisning, eller hvad end du måtte have lyst til.

Hvem er gloovers?

Det er den friske og energiske studerende, med fleksibel dagligdag, som derfor kan hjælpe dig når du har brug for det. Vi screener vores folk grundigt før de kommer på et job, og vi kan derfor sikre dig de mest kompetente gloovers til lige præcis din opgave.

Hvad flytter/løfter vi?

Har du brug for at få flyttet dit Franz Jäger pengeskab, eller dit flotte Steinway & Sons klaver er du gået forkert i byen. Vi fokuserer på små- og mellemstore løft, herunder mindre lejligheder og boliger, hvor ekstra hænder kan gøre det hele meget nemmere.


Forsikring

Hvad sker der hvis noget går i stykker?

Vi har i samarbejde med Codan tegnet forsikring, som dækker eventuelle skader, der måtte opstå under selve flyttehjælpen. Herunder i tilfælde af, at vores gloovers uheldigvis skulle tabe eller beskade noget.

Ved montering/afmontering af møbler dækker vi ikke for eventuelle skader. Dette ligger udenfor flyttehjælpen vores gloovers kan hjælpe med.

Læs mere om vores forsikring →


Booking

Hvor sent kan jeg bestille?

Vi vil gerne levere det nødvendige antal gloovers til dig, og det er der størst sandsynlighed for, hvis du bestiller så tidligt du kan og som hovedregel senest 24 timer før. Vi vil dog uanset dit bestillingstidspunkt gøre vores bedste for at finde de rette gloovers til din opgave.

Kan jeg ændre eller afbestille min bestilling?

Ja, da, vi har nedenstående regler når det kommer til selve afbestilling eller ændring af en opgave.

24 timer før: 150-300 DKK pr. gloover (maksimalt 1500 DKK)

Vores Gloovers vil rigtig gerne hjælpe dig, men for at sikre os den bedste kvalitet af folk, bliver vi nødt til at have et afbestillingsgebyr, så de er sikret en minimum løn.

Derfor, hvis du afbestiller eller ombooker mindre end 24 timer før, koster det et gebyr på 150 DKK pr. gloover ved bookinger på 1 time, eller 300 DKK pr. gloover ved alle andre størelses bookinger. Dog maksimalt 1500 DKK i gebyr for samme booking.

Det er først fra det øjeblik, at vi har fundet dine gloovers og bekræftet din booking, at afbestillingsgebyret håndhæves.

Ring på +45 7174 3606 eller send os en mail med din afbestilling eller ombooking.


Betaling

Hvordan foregår betalingen?

Vi benytter en Gateway ved navn Mangopay, som understøtter VISA og Mastercard. Selve betalingen foregår ved at du efter færdiggørelse af en opgave godkender jobbet vha. et link du modtager på dagen for din flytning. Herefter forløber betalingen automatisk. Nemt, ikke?


Ofte stillet spørgsmål

Hvor meget skal jeg have pakket?

Så meget du har lyst til. Vores gloovers hjælper også gerne med at pakke din bolig ned ud fra dine instruktioner.

Leverer I flyttebil, sækkevogne eller værktøj?

Nej, vi leverer de ekstra hænder du har brug for til din opgave. Du får derfor mulighed for at bestemme hvordan DU vil flytte.

Såfremt du har et ønske om at leje en flyttebil vil vi gerne hjælpe dig med det! Kontakt os, og lad os finde en løsning sammen.

Hvad hvis der er problemer med pakningen?

Hvis vores gloovers vurderer at noget ikke er pakket hensigtsmæssigt ned eller ikke kan flyttes forsvarligt, så hjælper vi selvfølgelig gerne med tips og tricks og med at pakke det om. Vi forbeholder os dog retten til at vores gloovers kan sige fra, og at vi så sammen finder en anden løsning.

Må mine gloovers køre min eller min lejede bil?

Som udgangspunkt må vores gloovers IKKE køre din bil, eller en lejet bil.

Til gengæld må vores gloovers gerne blive transporteret mellem flere lokationer, eksempelvis mellem din gamle og nye bolig. Det kræver kun, at vores gloovers bliver afleveret på den oprindelige mødelokation.

Lyst til at snakke med os?

Du er meget velkommen til at skrive en mail eller ringe. Vi har følgende kontortid:

Hverdage: 10:00-16:00 · Lørdag: 11:00-15:00


Kontakt os og høre mere